Kalite Değerlerimiz
09 Temmuz 2025

KU.YD.148 MİSYON-VİZYON VE DEĞERLER REV1 (1).pdf

 

    STRATEJİK HEDEFLERİMİZ

·         Eğitim, öğretim ve hasta bakımının niteliğini geliştirmek.

·         Araştırma kapasitelerini, olanaklarını geliştirmek ve tüm personelimizi araştırmaya teşvik etmek.

·         Faaliyetlerin verimli ve etkili olmasını sağlayacak uygun yönetim sistemleri geliştirmek.

·         Kurum içi ve dışı etkin politikalar oluşturmak ve uygulamak.

·         Üniversite, özel sektör ve kamu ile işbirliği tesis etmek, yürütmek ve sürdürmek.

·         Hastanemizin sağlık hizmetleri alanındaki hizmet kalitesi ve çeşitliliğini artırmak.

·         Hastanemizin eğitim, öğretim kalitesini arttırmak amacı ile fiziksel ve teknolojik altyapı olanaklarını geliştirmek.

·         Hastanemizin enerji maliyetlerini düşürmek ve çevre duyarlılığını arttırmak amacı ile yenilenebilir enerji kaynakları yaratmak.

·         Hastanemizde hastalarımız için "Bebek Dostu Hastane", "Anne Dostu Hastane", "Engelli Dostu Hastane", "Bebek Dostu Yenidoğan Yoğun Bakım Üniteleri", çalışanlarımız için "Dumansız Hastane" gibi projeler yürütmek ve sürdürmek.

·         Hastanemizde hastalarımızın ve çalışanlarımızın düşünce ve önerilerini rahatça ifade edebilecekleri platformlar sağlamak.

·         Hedeflerimiz doğrultusunda, "Verimlilik Karnesinin" tüm alanlarında A Grubu başarı grafiği yakalamak.

    KALİTE POLİTİKASI

                                * Sahip olduğumuz vizyon misyon ve değerlerden ödün vermeden,

                                  * Çevresel olgulara saygılı,

                                  * Yasalara ve hasta haklarına bağlı,

                                  * Sürekli eğitim ve iyileştirme faaliyetlerinde bulunan,

                                  * Hizmette ulusal ve uluslararası sağlık standartlarını yakalayan,

                                  * Gelişmenin yazılı, ölçülebilir ve kanıta dayalı olmasını sağlayan bir sağlık kuruluşu olmak.

 

    TEMEL DEĞERLERİMİZ;

·         Önce İnsan.

·         Çalışan ve Hasta Haklarına Saygı.

·         Topluma, Çevreye ve Yasalara Saygı.

·         Güven.

·         Tıbbı Etik ve İnsani değerlere sahip çıkmak.

·         Bilimsellik.

·         Çağdaşlık.

·         Ulaşılabilirlik.

·         Sürdürülebilirlik.

·         Ben değil biz anlayışı.

 

    KALİTE DEĞERLERİMİZ;

·         Hastanemize başvuranların memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek için, sağlıkta kalite standartlarına uygun, zamanında, güler yüzlü sağlık hizmeti sunmak.

·         Sağlıkta kalite standartlarını yakalamak için sürekli iyileştirmeler yapmak.

·         Çalışanlarının memnuniyetini esas alan ekip çalışmasıyla hizmet vermek.

·         Mevcut kaynaklarımızı yerinde ve etkin kullanmak.

·         Fiziki ve sosyal çevremize yönelik sorumluluklarımızı yerine getirmek.

·         Tedarikçilerimizle, karşılıklı işbirliği anlayışı içerisinde çalışmak.

    DEĞERLERİMİZ; 

·         İletişim
Bizden hizmet alanların deneyimlerine önem vermek, öneri sistemlerimize etkin olarak katılmalarını sağlamak.
Çalışanlarımızla birlikte oluşturduğumuz güven ortamında görüş ve önerileri değerlendirmek.

·         Güven
Bilgi ve deneyimlerimizden yararlanarak, sunmuş olduğumuz sağlık hizmetinde güven duyulan bir sağlık kurumu olma.

·         Bilgi
Tıp hizmetlerinde bilginin önemli olduğu bilinci içinde,
En iyi şekilde nasıl hizmet vereceğimizi bilgi ışığında öğrenmek, 
Edindiğimiz bilgiler doğrultusunda hizmet vermek.

·         Sorumluluk
Görev bilinci içinde sorumluluklarımızın farkında olmak, 
Tıbbi etik ve insani değerlere sahip çıkmak.

·         Duyarlılık 
Topluma ve çevre bilincine karşı duyarlı bireyler olmaktır.

·         Vefa
Hastanemizde geçmişte hizmet veren büyüklerimize,
Geçmişten bu güne dek bize her zaman güvenen hastalarımıza olan vefa borcumuzun farkında olmak.

·         Dayanışma
Başarımızın temelinde çalışanlarımızın olduğuna inanmak.

·         Paylaşım
Ben değil, biz yaklaşımı ile hareket etmek, iyi ve kötü günde bir arada olmak.

·         Bütüncül Yaklaşım
Her insan değerlidir inancı içinde, her koşulda hizmet vermek.

Her insana eşit koşulda sağlık hizmeti sunmak bilinci ile toplumun her ferdine kaliteli sağlık hizmeti sunmak.

·         Şeffaflık, Dürüstlük
Kurumuz kayıtlarında yer alan bilginin, ilgili kişiler tarafından izlenebilirliğini sağlamak. 
Doğruluğunu bozmadan tarafsız olarak paylaşmak ve korumak.

·         Toplam Kalite Yönetimi
Kaliteyi bütüncül yaklaşımla yönetmek ve hep birlikte, her an kaliteli hizmet sunmak.

·         Farkımız
Köklü geçmişimiz, 
Pozitif değişim anlayışımız,
Kararlığımız, 
İlkelere bağlığımız, 
Yeniliklere açık olmamız, 
Öğrenmeye açık, yüksek sorumluluk bilincine sahip, dinamik kadromuzla başarılı sonuçlara ulaşma yeteneğimizdir.