T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Burdur İl Sağlık Müdürlüğü Burdur Devlet Hastanesi

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Burdur İl Sağlık Müdürlüğü Burdur Devlet Hastanesi

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

Kalite Değerlerimiz

Güncelleme Tarihi: 28/05/2019

KU.YD.148 MİSYON-VİZYON VE DEĞERLER  tıklayınız 

STRATEJİK HEDEFLERİMİZ

·         Eğitim,öğretim ve hasta bakımının niteliğini geliştirmek

·         Araştırma kapasitelerini, olanaklarını geliştirmek ve tüm personelimizi araştırmaya teşvik etmek

·         Faaliyetlerin verimli ve etkili olmasını sağlayacak uygun yönetim sistemleri geliştirmek

·         Kurum içi ve dışı etkin politikalar oluşturmak ve uygulamak

·         Üniversite, özel sektör ve kamu ile işbirliği tesis etmek, yürütmek ve sürdürmek

·         Hastanemizin sağlık hizmetleri alanındaki hizmet kalitesi ve çeşitliliğini artırmak

·         Hastanemizin eğitim, öğretim kalitesini arttırmak amacı ile fiziksel ve teknolojik altyapı olanaklarını geliştirmek.

·         Hastanemizin enerji maliyetlerini düşürmek ve çevre duyarlılığını arttırmak amacı ile yenilenebilir enerji kaynakları yaratmak

·         Hastanemizde hastalarımız için "Bebek Dostu Hastane", "Anne Dostu Hastane", "Engelli Dostu Hastane", "Bebek Dostu Yenidoğan Yoğun Bakım Üniteleri", çalışanlarımız için "Dumansız Hastane" gibi projeler yürütmek ve sürdürmek.

·         Hastanemizde hastalarımızın ve çalışanlarımızın düşünce ve önerilerini rahatça ifade edebilecekleri platformlar sağlamak.

·         Hedeflerimiz doğrultusunda, "Verimlilik Karnesinin" tüm alanlarında A Grubu başarı grafiği yakalamak.

·         KALİTE POLİTİKASI

Sahip olduğumuz vizyon misyon ve değerlerden ödün vermeden,

• Çevresel olgulara saygılı,

• Yasalara ve hasta haklarına bağlı,

• Sürekli eğitim ve iyileştirme faaliyetlerinde bulunan,

• Hizmette ulusal ve uluslararası sağlık standartlarını yakalayan,

• Gelişmenin yazılı, ölçülebilir ve kanıta dayalı olmasını sağlayan bir sağlık kuruluşu olmak.

Temel Değerlerimiz;

 

·         Önce İnsan

·         Çalışan ve Hasta Haklarına Saygı

·         Topluma, Çevreye ve Yasalara Saygı

·         Güven

·         Tıbbı Etik ve İnsani değerlere sahip çıkmak

·         Bilimsellik

·         Çağdaşlık

·         Ulaşılabilirlik

·         Sürdürülebilirlik

·         Ben değil biz anlayışı

Kalite Değerlerimiz

1.      Ø  Hastanemize başvuranların memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek için, sağlıkta kalite standartlarına uygun, zamanında, güler yüzlü sağlık hizmeti sunmak.

2.      Ø  Sağlıkta kalite standartlarını yakalamak için sürekli iyileştirmeler yapmak.

3.      Ø  Çalışanlarının memnuniyetini esas alan ekip çalışmasıyla hizmet vermek.

4.      Ø  Mevcut kaynaklarımızı yerinde ve etkin kullanmak.

5.      Ø  Fiziki ve sosyal çevremize yönelik sorumluluklarımızı yerine getirmek.

6.      Ø  Tedarikçilerimizle, karşılıklı işbirliği anlayışı içerisinde

7.      çalışmak.

 

DEĞERLERİMİZ

 
İletişim
• Bizden hizmet alanların deneyimlerine önem vermek, öneri sistemlerimize etkin olarak katılmalarını sağlamak,
• Çalışanlarımızla birlikte oluşturduğumuz güven ortamında görüş ve önerileri değerlendirmek,

Güven
• Bilgi ve deneyimlerimizden yararlanarak, sunmuş olduğumuz sağlık hizmetinde güven duyulan bir sağlık kurumu olmak,

Bilgi
• Tıp hizmetlerinde bilginin önemli olduğu bilinci içinde,
• En iyi şekilde nasıl hizmet vereceğimizi bilgi ışığında öğrenmek, 
• Edindiğimiz bilgiler doğrultusunda hizmet vermek, 

Sorumluluk
• Görev bilinci içinde sorumluluklarımızın farkında olmak, 
• Tıbbi etik ve insani değerlere sahip çıkmak, 

Duyarlılık 
• Topluma ve çevre bilincine karşı duyarlı bireyler olmaktır.

Vefa
• Hastanemizde geçmişte hizmet veren büyüklerimize,
• Geçmişten bu güne dek bize her zaman güvenen hastalarımıza olan vefa borcumuzun farkında olmak, 

Dayanışma
• Başarımızın temelinde çalışanlarımızın olduğuna inanmak, 

Paylaşım
• Ben değil, biz yaklaşımı ile hareket etmek, iyi ve kötü günde bir arada olmak,

Bütüncül Yaklaşım
• Her insan değerlidir inancı içinde, 
• Her koşulda hizmet vermek, her insana eşit koşulda sağlık hizmeti sunmak bilinci ile toplumun her ferdine kaliteli sağlık hizmeti sunmak, 

Şeffaflık, Dürüstlük
• Kurumuz kayıtlarında yer alan bilginin, ilgili kişiler tarafından izlenebilirliğini sağlamak, 
• Doğruluğunu bozmadan tarafsız olarak paylaşmak ve korumak, 

Toplam Kalite Yönetimi
• Kaliteyi bütüncül yaklaşımla yönetmek ve hep birlikte, her an kaliteli hizmet sunmak,

Farkımız
• Köklü geçmişimiz, 
• Pozitif değişim anlayışımız,
• Kararlığımız, 
• İlkelere bağlığımız, 
• Yeniliklere açık olmamız, 
• Öğrenmeye açık, yüksek sorumluluk bilincine sahip , dinamik kadromuzla başarılı sonuçlara ulaşma yeteneğimizdir.